Jean-Luc PEERS & Wouter VANDENBOSCH, Geassocieerde Notarissen te Vilvoorde

 

Jean-Luc PEERS & Wouter VANDENBOSCH

Geassocieerde Notarissen te Vilvoorde

Dit notariskantoor is uitgerust met een videoconferentiesysteem. Gemak, veiligheid en ecologie zijn de sleutelwoorden van dit systeem. Wij kunnen op afstand optreden met andere notariskantoren die ook met dit systeem zijn uitgerust.
 

Peêrs en Vandenbosch

Van Helmontstraat 2
1800 Vilvoorde
Tel. (02) 251.00.97 / (02) 756.01.00
Fax. (02) 252.43.68

BV
BTW BE 0764303085
RPR Brussel
Verzekeringen van het Notariaat cv

 

26 juli 2021

Ontdek het in onze nieuwste notaristip!

Wie getrouwd was met kinderen erft het “vruchtgebruik”. De kinderen erven de “blote eigendom”. Zowel de langstlevende huwelijkspartner als de kinderen erven dus geen volledige eigendom. Maar wat betekent dat concreet?

Wat als de langstlevende ouder de woning wil verkopen… kan dat zomaar? Onze notaris legt het uit in onze nieuwe notaristip!

Bron: Fednot

19 juli 2021

Het antwoord in onze nieuwe Notaristip!

Klaar om je eigen onderneming op te richten? Spannend! Ondernemen kan je met of zonder vennootschap doen. En kies je voor een vennootschap, dan moet je nog de juiste vennootschapsvorm kiezen. Bovendien moet je een aantal stappen volgen voor je écht van start kan gaan. Wist je trouwens dat je binnenkort je vennootschap online kan oprichten mét de hulp en begeleiding van een notaris?

Benieuwd? Onze notaris legt het allemaal uit in onze nieuwe Notaristip.

Bron: Fednot

16 juli 2021

Het testament beantwoordt al lang niet meer aan het stereotiepe beeld van een op een sterfbed geschreven plechtige brief. Integendeel! Een testament opstellen, kan vandaag soms een antwoord bieden op de knelpunten die ons erfrecht kent voor de nieuwe samenlevingsvormen zoals de bewuste vrijgezellen, de nieuw- samengestelde gezinnen of gewoonweg de gezinsvormen die afwijken van het kerngezin zoals we die lang hebben gekend.

Op het opstellen van een testament staat dan ook geen leeftijd. Het testament – hoe oud het begrip ook klinkt – is vandaag een modern en efficiënt instrument geworden om zijn vermogen te verdelen na zijn overlijden. Maar om zijn doel niet te missen moet een testament correct, duidelijk en in de juiste vorm opgesteld worden.

Meer weten? Ontdek onze nieuw herwerkte brochure over het opstellen van een testament!

Bron: Fednot

 

Jean-Luc PEÊRS
Notaris

Martine GRAUWELS
Notarieel medewerker

mg(plaats the 'at' sign hier)peers-vandenbosch.be
Tel. 02/756.01.00

boekhouding

Luc VANDERSLAGMOLEN
Licentiaat in het notariaat

lv(plaats the 'at' sign hier)notarispeersjl.be
Tel. 02/756.01.02

Martine SCHOONJANS
Notarieel medewerkster

ms(plaats the 'at' sign hier)peers-vandenbosch.be
Tel. 02 / 756.01.05

Administratie/opzoekingen pro akte

Davy HAESENDONCK
Master in de rechten
Master in het notariaat

dh(plaats the 'at' sign hier)notarispeersjl.be
Tel. 02 / 756.01.04

An DE BROUWER
Notarieel medewerker

adb(plaats the 'at' sign hier)peers-vandenbosch.be
Tel. 02 / 756.01.00

Administratie/repertorium

Hilde MATHYS
Notarieel medewerker

hm(plaats the 'at' sign hier)peers-vandenbosch.be
Tel. 02 / 756.01.00

Onthaal/administratie

Anne VANWINKELEN
Notarieel medewerker

av(plaats the 'at' sign hier)peers-vandenbosch.be
Tel. 02 756 01 00
Fax 02 252 43 68

Wouter VANDENBOSCH
Notaris
Geassocieerd notaris

Tel. 02 756 01 00
Fax 02 252 43 68

Martine EULAERTS
Licentiate in de rechten
Master in het notariaat

me(plaats the 'at' sign hier)peers-vandenbosch.be
Tel. 02 756 01 00

Cedric VAN PEER
Master in de rechten

cvp(plaats the 'at' sign hier)peers-vandenbosch.be
Tel. 02 756 01 00

dossierbeheerder

Amke DIELS
Master in de rechten
Master in het notariaat

ad(plaats the 'at' sign hier)peers-vandenbosch.be
Tel. 02 756 01 00

dossierbeheerder

Vincent VANHEE
Master in de rechten
Master in het notariaat

vv(plaats the 'at' sign hier)peers-vandenbosch.be
Tel. 02 756 01 00
Fax 02 252 43 68

Ilona MOUREAU
Notarieel medewerkster

im(plaats the 'at' sign hier)peers-vandenbosch.be
Tel. 02 756 01 00
Fax 02 252 43 68

Niki DE WAEL
Licentiaat in het notariaat

ndw(plaats the 'at' sign hier)peers-vandenbosch.be
Tel. 02 756 01 00
Fax 02 252 43 68

Boris VANEMPTEN
Notarieel medewerker

bva(plaats the 'at' sign hier)peers-vandenbosch.be
Tel. 02 756 01 00
Fax 02 252 43 68

onthaal / administratie

Koen DEVILLÉ
Notarieel medewerker

kd(plaats the 'at' sign hier)peers-vandenbosch.be
Tel. 02 756 01 00

 
Notarieel medewerker 14 juli 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

  • Autonoom dossierbeheerder met administratieve ondersteuning tot het verrichten van de nodige opzoekingen/aanvragen voorafgaandelijk aan en volgend op de ondertekening van de akte. Je hoeft dus zelf geen opzoekingen uit te voeren of aan te vragen.
  • Je zal de kans krijgen alle courante dossiers (verkopen, hypothecair kredieten, hypothecaire volmachten, schenkingen, zorgvolmachten, aangiften van nalatenschappen, oprichtingen van vennootschappen…). Indien gewenst kan dit ook beperkt blijven tot een bepaalde rechtstak in het notariaat.
  • Je krijgt ook de kans uw taalvaardigheid bij te schaven of te ontwikkelen, aangezien er zowel Nederlandstalige als Franstalige dossiers aan bod komen. Indien gewenst kunnen er ook taalcursussen gevolgd worden.

Werkomgeving:

  • Recente associatie met twee open minded-notarissen.
  • Dynamisch, efficiënt en zeer goed uitgerust all-round kantoor in volle groei
  • Aandacht voor de work-life balance.
  • Je komt terecht in een overwegend jong team, waar ook de nodige ervaring aanwezig is om je te begeleiden. Buiten corona-tijden voorzien wij teamactiviteiten (after-works, etentjes en verjaardag drinks) voor een optimale sfeer op kantoor. Eenmaal per jaar voorzien wij ook een echte teambuilding buiten het kantoor (binnen- en buitenland).
  • Het kantoor is gelegen in het centrum van Vilvoorde, op 100 meter van het station, waarbij een vlotte verbinding met Antwerpen, Brussel, Mechelen en Leuven mogelijk is. Er is ook een parking beschikbaar voor de medewerkers van het kantoor.
  • Je komt terecht in een werkomgeving waar iedereen het beste van zichzelf kan geven en zich optimaal kan ontplooien als notarieel medewerker. Je collega’s zijn stuk voor stuk gemotiveerde medewerkers die de hoogste kwaliteit trachten te waarborgen.
  • Kantoor waar een open, constructieve communicatie mogelijk is voor iedereen
  • Ruime bureauruimtes met maximaal 2 andere collega’s in dezelfde ruimte
  • Aanwezige infrastructuur voor gestructureerd thuiswerk.
  • Softwarepakket van het kantoor: Supermedewerker. Je zal de nodige begeleiding krijgen om dit programma te leren beheersen.
  • Een groot arsenaal aan juridische bronnen en modellen (eigen bibliotheek (fysiek) en juridische databank (digitaal)).

Wij vragen:

  • Een notarieel medewerker (minstens 2 jaar ervaring vereist) die zelfstandig vastgoeddossiers kan afwerken van A-Z.
  • Perfect Nederlandstalig - goede kennis van het Frans of de motivatie om dit te leren.
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en wenst steeds het beste resultaat voor te leggen. Je hebt hierbij een groot organisatievermogen en kan gestructureerd werken om de nodige deadlines te halen.
  • Je beschikt over een sterk sociaal profiel en kan zeer goed communiceren, zowel intern met collega’s als extern met het cliënteel.

Wij bieden:

  • Een functie met de nodige afwisseling, in een team waar samenwerking en sfeer zeer belangrijk is, zowel voor de notarissen als voor de collega’s.
  • Mogelijkheid zichzelf op te werpen en te ontwikkelen als notarieel medewerker.
  • Een zeer goede, evolutieve verloning met alle extralegale voordelen in het notariaat. Er kan ook op zelfstandige basis gewerkt worden indien dit uw voorkeur wegdraagt.
  • Aandacht voor het sociale aspect van de werking van een kantoor, alsook je individuele wensen (op zowel op carrièrevlak als persoonlijk vlak).

Contactpersoon: Notaris Wouter Vandenbosch

wouter.vandenbosch@belnot.be

tel: 02/756.01.00

‘Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang (Bv: contacteren voor een nieuwe job). Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door info@privanot.be te contacteren. Wij zien erop toe dat al uw persoonsgegevens behandeld worden volgens de geldende Privacywetgeving.’

 Afdrukken
Notarieel jurist/stagiair 14 juli 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

  • Autonoom dossierbeheerder met administratieve ondersteuning tot het verrichten van de nodige opzoekingen/aanvragen voorafgaandelijk aan en volgend op de ondertekening van de akte. Je hoeft dus zelf geen opzoekingen uit te voeren of aan te vragen.
  • Je zal de kans krijgen alle soorten dossiers die het notariaat eigen zijn te behartigen, waaronder courante dossiers (verkopen, hypothecair kredieten, hypothecaire volmachten, schenkingen, zorgvolmachten, aangiften van nalatenschappen, oprichtingen van vennootschappen…) alsook, naar je eigen verwachtingen en ontwikkeling, de minder courante dossiers (beslagprocedures, gerechtelijke vereffeningen-verdelingen, echtscheidingen met onderlinge toestemming, complexe vennootschapstransacties,….). Indien je wenst deel te nemen aan het vergelijkend examen tot kandidaat-notaris zal je ter voorbereiding de nodige kansen krijgen, ongeacht je voorafgaandelijke ervaring. Je kan hierbij genieten van de ondersteuning van zowel een notaris met een pak ervaring alsook een recent geassocieerd notaris. Indien gewenst kan je ook zelf naar een bepaald type dossier vragen en zal hier rekening mee gehouden worden bij de toebedeling.
  • Voorbereiding van de kantoorvergaderingen door opvolging van de juridische actualiteit
  • Op ons kantoor zitten verscheidene collega’s in hun stageperiode. Ook op dit vlak kan je de nodige ondersteuning verkrijgen (praktische opvolging van de stage). Indien nodig kan er altijd samengezeten worden met de notarissen zelf teneinde je dossiers te bespreken. Je krijgt echter wel de grootste vrijheid om je werk op een volledig zelfstandige manier te organiseren en zal de nodige ondersteuning krijgen indien je dit wenst. Als onderdeel van deze stage krijg je de verantwoordelijkheid om de meest recente juridische ontwikkeling op te volgen en deze te delen met de collega’s op de georganiseerde kantoorvergaderingen.
  • Je krijgt ook de kans uw taalvaardigheid bij te schaven of te ontwikkelen, aangezien er zowel Nederlandstalige als Franstalige dossiers aan bod komen (ratio van ongeveer 60/40. Indien gewenst kunnen er ook taalcursussen gevolgd worden.

Werkomgeving:

  • Recente associatie met twee open minded-notarissen.
  • Dynamisch, efficiënt en zeer goed uitgerust all-round kantoor in volle groei
  • Aandacht voor de work-life balance.
  • Je komt terecht in een overwegend jong team, waar ook de nodige ervaring aanwezig is om je te begeleiden. Buiten corona-tijden voorzien wij teamactiviteiten (after-works, etentjes en verjaardag drinks) voor een optimale sfeer op kantoor. Eenmaal per jaar voorzien wij ook een echte teambuilding buiten het kantoor (binnen- en buitenland).
  • Het kantoor is gelegen in het centrum van Vilvoorde, op 100 meter van het station, waarbij een vlotte verbinding met Antwerpen, Brussel, Mechelen en Leuven mogelijk is. Er is ook een parking beschikbaar voor de medewerkers van het kantoor.
  • Je komt terecht in een werkomgeving waar iedereen het beste van zichzelf kan geven en zich optimaal kan ontplooien als notarieel medewerker. Je collega’s zijn stuk voor stuk gemotiveerde juristen of medewerkers die de hoogste kwaliteit trachten te waarborgen alsook de nodige efficiëntie trachten te hanteren.
  • Kantoor waar een open, constructieve communicatie mogelijk is voor iedereen
  • Ruime bureauruimte met maximaal 2 andere collega’s in dezelfde ruimte
  • Aanwezige infrastructuur voor gestructureerd thuiswerk.
  • Softwarepakket van het kantoor: Supermedewerker. Je zal de nodige begeleiding krijgen om dit programma te leren beheersen.
  • Een groot arsenaal aan juridische bronnen en modellen (eigen bibliotheek (fysiek) en juridische databank (digitaal)).

Wij vragen:

  • Een master in het notariaat (geen ervaring vereist)
  • Studenten die in het academiejaar 2020-2021 afstuderen worden uitdrukkelijk aangemoedigd om te solliciteren. Na het behalen van je diploma kan je snel ingeschakeld worden, naargelang je eigen wensen/verwachtingen.
  • Perfect Nederlandstalig - goede kennis van het Frans of de motivatie om dit te leren.
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en wenst steeds het beste resultaat voor te leggen. Je hebt hierbij een groot organisatievermogen en kan gestructureerd werken om de nodige deadlines te halen.
  • Je beschikt over een sterk sociaal profiel en kan zeer goed communiceren, zowel intern met collega’s als extern met het cliënteel.
  • Je stelt je als algemeen aanspreekpunt van het kantoor steeds professioneel op.
  • Leergierigheid is één van je sterke punten
  • Vertrouwd met de courante softwareprogramma's (Word, Excel, …)

Wij bieden:

  • Een functie met de nodige afwisseling, in een team waar samenwerking en sfeer zeer belangrijk is, zowel voor de notarissen als voor de collega’s.
  • Mogelijkheid zichzelf op te werpen en te ontwikkelen als notarieel jurist (all-round).
  • Een zeer goede, evolutieve verloning met alle extralegale voordelen in het notariaat
  • Op zelfstandige basis werken is een mogelijkheid
  • Aandacht voor het sociale aspect van de werking van een kantoor, alsook je individuele wensen (op zowel op carrièrevlak als persoonlijk vlak).

Contactpersoon:

Notaris Wouter Vandenbosch

wouter.vandenbosch@belnot.be

tel: 02/756.01.00

‘Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang (Bv: contacteren voor een nieuwe job). Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door info@privanot.be te contacteren. Wij zien erop toe dat al uw persoonsgegevens behandeld worden volgens de geldende Privacywetgeving.’

 Afdrukken

Notarieel medewerker

14 juli 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

  • Autonoom dossierbeheerder met administratieve ondersteuning tot het verrichten van de nodige opzoekingen/aanvragen voorafgaandelijk aan en volgend op de ondertekening van de akte. Je hoeft dus zelf geen opzoekingen uit te voeren of aan te vragen.
  • Je zal de kans krijgen alle courante dossiers (verkopen, hypothecair kredieten, hypothecaire volmachten, schenkingen, zorgvolmachten, aangiften van nalatenschappen, oprichtingen van vennootschappen…). Indien gewenst kan dit ook beperkt blijven tot een bepaalde rechtstak in het notariaat.
  • Je krijgt ook de kans uw taalvaardigheid bij te schaven of te ontwikkelen, aangezien er zowel Nederlandstalige als Franstalige dossiers aan bod komen. Indien gewenst kunnen er ook taalcursussen gevolgd worden.

Werkomgeving:

  • Recente associatie met twee open minded-notarissen.
  • Dynamisch, efficiënt en zeer goed uitgerust all-round kantoor in volle groei
  • Aandacht voor de work-life balance.
  • Je komt terecht in een overwegend jong team, waar ook de nodige ervaring aanwezig is om je te begeleiden. Buiten corona-tijden voorzien wij teamactiviteiten (after-works, etentjes en verjaardag drinks) voor een optimale sfeer op kantoor. Eenmaal per jaar voorzien wij ook een echte teambuilding buiten het kantoor (binnen- en buitenland).
  • Het kantoor is gelegen in het centrum van Vilvoorde, op 100 meter van het station, waarbij een vlotte verbinding met Antwerpen, Brussel, Mechelen en Leuven mogelijk is. Er is ook een parking beschikbaar voor de medewerkers van het kantoor.
  • Je komt terecht in een werkomgeving waar iedereen het beste van zichzelf kan geven en zich optimaal kan ontplooien als notarieel medewerker. Je collega’s zijn stuk voor stuk gemotiveerde medewerkers die de hoogste kwaliteit trachten te waarborgen.
  • Kantoor waar een open, constructieve communicatie mogelijk is voor iedereen
  • Ruime bureauruimtes met maximaal 2 andere collega’s in dezelfde ruimte
  • Aanwezige infrastructuur voor gestructureerd thuiswerk.
  • Softwarepakket van het kantoor: Supermedewerker. Je zal de nodige begeleiding krijgen om dit programma te leren beheersen.
  • Een groot arsenaal aan juridische bronnen en modellen (eigen bibliotheek (fysiek) en juridische databank (digitaal)).

Wij vragen:

  • Een notarieel medewerker (minstens 2 jaar ervaring vereist) die zelfstandig vastgoeddossiers kan afwerken van A-Z.
  • Perfect Nederlandstalig - goede kennis van het Frans of de motivatie om dit te leren.
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en wenst steeds het beste resultaat voor te leggen. Je hebt hierbij een groot organisatievermogen en kan gestructureerd werken om de nodige deadlines te halen.
  • Je beschikt over een sterk sociaal profiel en kan zeer goed communiceren, zowel intern met collega’s als extern met het cliënteel.

Wij bieden:

  • Een functie met de nodige afwisseling, in een team waar samenwerking en sfeer zeer belangrijk is, zowel voor de notarissen als voor de collega’s.
  • Mogelijkheid zichzelf op te werpen en te ontwikkelen als notarieel medewerker.
  • Een zeer goede, evolutieve verloning met alle extralegale voordelen in het notariaat. Er kan ook op zelfstandige basis gewerkt worden indien dit uw voorkeur wegdraagt.
  • Aandacht voor het sociale aspect van de werking van een kantoor, alsook je individuele wensen (op zowel op carrièrevlak als persoonlijk vlak).

Contactpersoon: Notaris Wouter Vandenbosch

wouter.vandenbosch@belnot.be

tel: 02/756.01.00

‘Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang (Bv: contacteren voor een nieuwe job). Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door info@privanot.be te contacteren. Wij zien erop toe dat al uw persoonsgegevens behandeld worden volgens de geldende Privacywetgeving.’

 Afdrukken

Notarieel jurist/stagiair

14 juli 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

  • Autonoom dossierbeheerder met administratieve ondersteuning tot het verrichten van de nodige opzoekingen/aanvragen voorafgaandelijk aan en volgend op de ondertekening van de akte. Je hoeft dus zelf geen opzoekingen uit te voeren of aan te vragen.
  • Je zal de kans krijgen alle soorten dossiers die het notariaat eigen zijn te behartigen, waaronder courante dossiers (verkopen, hypothecair kredieten, hypothecaire volmachten, schenkingen, zorgvolmachten, aangiften van nalatenschappen, oprichtingen van vennootschappen…) alsook, naar je eigen verwachtingen en ontwikkeling, de minder courante dossiers (beslagprocedures, gerechtelijke vereffeningen-verdelingen, echtscheidingen met onderlinge toestemming, complexe vennootschapstransacties,….). Indien je wenst deel te nemen aan het vergelijkend examen tot kandidaat-notaris zal je ter voorbereiding de nodige kansen krijgen, ongeacht je voorafgaandelijke ervaring. Je kan hierbij genieten van de ondersteuning van zowel een notaris met een pak ervaring alsook een recent geassocieerd notaris. Indien gewenst kan je ook zelf naar een bepaald type dossier vragen en zal hier rekening mee gehouden worden bij de toebedeling.
  • Voorbereiding van de kantoorvergaderingen door opvolging van de juridische actualiteit
  • Op ons kantoor zitten verscheidene collega’s in hun stageperiode. Ook op dit vlak kan je de nodige ondersteuning verkrijgen (praktische opvolging van de stage). Indien nodig kan er altijd samengezeten worden met de notarissen zelf teneinde je dossiers te bespreken. Je krijgt echter wel de grootste vrijheid om je werk op een volledig zelfstandige manier te organiseren en zal de nodige ondersteuning krijgen indien je dit wenst. Als onderdeel van deze stage krijg je de verantwoordelijkheid om de meest recente juridische ontwikkeling op te volgen en deze te delen met de collega’s op de georganiseerde kantoorvergaderingen.
  • Je krijgt ook de kans uw taalvaardigheid bij te schaven of te ontwikkelen, aangezien er zowel Nederlandstalige als Franstalige dossiers aan bod komen (ratio van ongeveer 60/40. Indien gewenst kunnen er ook taalcursussen gevolgd worden.

Werkomgeving:

  • Recente associatie met twee open minded-notarissen.
  • Dynamisch, efficiënt en zeer goed uitgerust all-round kantoor in volle groei
  • Aandacht voor de work-life balance.
  • Je komt terecht in een overwegend jong team, waar ook de nodige ervaring aanwezig is om je te begeleiden. Buiten corona-tijden voorzien wij teamactiviteiten (after-works, etentjes en verjaardag drinks) voor een optimale sfeer op kantoor. Eenmaal per jaar voorzien wij ook een echte teambuilding buiten het kantoor (binnen- en buitenland).
  • Het kantoor is gelegen in het centrum van Vilvoorde, op 100 meter van het station, waarbij een vlotte verbinding met Antwerpen, Brussel, Mechelen en Leuven mogelijk is. Er is ook een parking beschikbaar voor de medewerkers van het kantoor.
  • Je komt terecht in een werkomgeving waar iedereen het beste van zichzelf kan geven en zich optimaal kan ontplooien als notarieel medewerker. Je collega’s zijn stuk voor stuk gemotiveerde juristen of medewerkers die de hoogste kwaliteit trachten te waarborgen alsook de nodige efficiëntie trachten te hanteren.
  • Kantoor waar een open, constructieve communicatie mogelijk is voor iedereen
  • Ruime bureauruimte met maximaal 2 andere collega’s in dezelfde ruimte
  • Aanwezige infrastructuur voor gestructureerd thuiswerk.
  • Softwarepakket van het kantoor: Supermedewerker. Je zal de nodige begeleiding krijgen om dit programma te leren beheersen.
  • Een groot arsenaal aan juridische bronnen en modellen (eigen bibliotheek (fysiek) en juridische databank (digitaal)).

Wij vragen:

  • Een master in het notariaat (geen ervaring vereist)
  • Studenten die in het academiejaar 2020-2021 afstuderen worden uitdrukkelijk aangemoedigd om te solliciteren. Na het behalen van je diploma kan je snel ingeschakeld worden, naargelang je eigen wensen/verwachtingen.
  • Perfect Nederlandstalig - goede kennis van het Frans of de motivatie om dit te leren.
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en wenst steeds het beste resultaat voor te leggen. Je hebt hierbij een groot organisatievermogen en kan gestructureerd werken om de nodige deadlines te halen.
  • Je beschikt over een sterk sociaal profiel en kan zeer goed communiceren, zowel intern met collega’s als extern met het cliënteel.
  • Je stelt je als algemeen aanspreekpunt van het kantoor steeds professioneel op.
  • Leergierigheid is één van je sterke punten
  • Vertrouwd met de courante softwareprogramma's (Word, Excel, …)

Wij bieden:

  • Een functie met de nodige afwisseling, in een team waar samenwerking en sfeer zeer belangrijk is, zowel voor de notarissen als voor de collega’s.
  • Mogelijkheid zichzelf op te werpen en te ontwikkelen als notarieel jurist (all-round).
  • Een zeer goede, evolutieve verloning met alle extralegale voordelen in het notariaat
  • Op zelfstandige basis werken is een mogelijkheid
  • Aandacht voor het sociale aspect van de werking van een kantoor, alsook je individuele wensen (op zowel op carrièrevlak als persoonlijk vlak).

Contactpersoon:

Notaris Wouter Vandenbosch

wouter.vandenbosch@belnot.be

tel: 02/756.01.00

‘Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang (Bv: contacteren voor een nieuwe job). Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door info@privanot.be te contacteren. Wij zien erop toe dat al uw persoonsgegevens behandeld worden volgens de geldende Privacywetgeving.’

 Afdrukken
 

Peêrs en Vandenbosch

Van Helmontstraat 2
1800 Vilvoorde
Tel. (02) 251.00.97 / (02) 756.01.00
Fax. (02) 252.43.68

 

Openingsuren
 

Ons kantoor is momenteel gesloten

M 09:00 >  12:30   13:30 > 17:30  
D 09:00 >  12:30   13:30 > 17:30  
W 09:00 >  12:30   Gesloten deuren  
D 09:00 >  12:30   13:30 > 17:30  
V 09:00 >  12:30   13:30 > 17:30  
Z Gesloten deuren Gesloten deuren  
Parking

Parking

2 overdekte parkings, gelegen verder in de Van Helmontstraat aan de overkant van het kantoor.

Verlofperiodes